...

SELAMAT DATANG KE www.helmy2u.blogspot.com...Selamat Kembali Team JPS HILIR PERAK: MISI BANTUAN BANJIR KELANTAN 2015... DARI TEAM helmy2u...

09 January 2009

@ Marina Cove,Lumut











Salam Perpaduan...

Agak lama blog ini tidak dikemaskini sementelahan kekangan masa yang membataskan.Memulakan tahun 2009 dengan kerja-kerja yang agak banyak dan jadual kursus yang padat agak memenatkan.Apatah lagi jika ianya berkaitan dengan program-program kerja tahun sebelumnya.Mahu atau tidak ia ianya harus diselesaikan kerana tuntutan kerja hakiki.Yang penting keseimbangan dalam semua aspek.








Sebenarnya saya baru kembali dari berkursus di Marina Cove Resort,Lumut selama 3 hari.Sambil berkursus sambil makan angin.Itulah paling tepat untuk diungkapkan.Agenda yang fleksibel memungkinkan setiap pegawai yang menyertai dapat menarik nafas lega.Cuma pada hari kedua iaitu sessi Team Building agak melelahkan.Namun ia sangat melegakan urat ketawa kerana pengisian yang sangat tidak membosankan.Fasilitator dari kalangan x-navy memang berpengalaman dalam bab-bab seperti ini (Sempat promote bisnes konsultant penternakan ikan keli lagi!).








Kadar sewa yang berpatutan sangat berbaloi untuk bercuti di sini (Tapi janganla datang peak days atau public holiday.Memang berganda rate nyer!Datang weekdays okeyla).Ada apartment dan bilik di sini.Untuk kursus ini kami telah diberi apartment 2 bilik.Nice everything termasuk view yang menghadap theme park dan laut.








Selain itu,kalau nak shopping sudah tentula makanan kering berasaskan hasil laut.Bagi orang tempatan seperti saya ianya sudah biasa (Tapi kantoi gak coz terbeli keropok ni.Ingatkan made in lumut or pangkor tapi rupenye kat kilang di Hutan Melintang!Hampeh betul!)








Papepun kat sini saya attach sedikit sebanyak foto kat sana.Hope hear you soon!

No comments: