...

SELAMAT DATANG KE www.helmy2u.blogspot.com...Selamat Kembali Team JPS HILIR PERAK: MISI BANTUAN BANJIR KELANTAN 2015... DARI TEAM helmy2u...

09 September 2009

09.09.09

1. Kepada yang mengandung dah cukup masa mesti mengimpikan untuk bersalin pada tarikh ini.Seperti juga isteri penulis yang ingin bersalin pada 08.08.08 tahun lepas.Namun dapat 20.08.2008 pun canteeek juga apa.Yang penting semuanya selamat.

2. Kepada pasangan yang plan untuk berkahwin pada tarikh ini mungkin telah silap percaturan.Jatuh pada bulan puasa beb.Tapi kalau nak jugak sukati koranglah :)

3. Hari ni dalam kereta dengar radio semua menguar-uarkan HARI RADIO SEDUNIA.Perlukah??Bunyi macam lawak.Radio pun ada hari?

4. Makanya sebuah stesyen radio yang sedang memanaskan diri ini mengundang seorang DJ (dulu dipanggil juruhebah) untuk sesi interview khas.Memang DJ ini dah tahap otai sehingga apabila dia menyanyi secara live dan unplugged pun kita boleh beri standing ovation.

5. Moralnya adakah DJ hari ini mengambil positif akan ke'otai'an juruhebah-juruhebah senior ini dahulu?

6. Sehingga 09.09.09 ini juga tiada sebarang pengumuman bonus akan diberikan :( Tegas dinyatakan raya tetap akan dirayakan walaupun suasana ekonomi mengalami lembapan.

No comments: