...

SELAMAT DATANG KE www.helmy2u.blogspot.com...Selamat Kembali Team JPS HILIR PERAK: MISI BANTUAN BANJIR KELANTAN 2015... DARI TEAM helmy2u...

27 March 2009

BMW-Best Man Win

Sudah terang lagi bersuluh.Suasana malam tadi dirasakan dingin.Mungkin kesan ubat batuk yang diambil menyebabkan mata dirasakan mengantuk tahap asbestos.

Penulis telah terlelap di katil apabila tiba-tiba isteri (yang tidak berminat berkenaan politik sebelum ini)mengejutkan penulis.Dia yang baru membuka tv di dalam bilik mengeluh kelegaan.

Ingatkan apa.Rupanya keputusan pemilihan pucuk pimpinan telah diumumkan.Alhamdulillah.Keputusan adalah seperti yang diharapkan.

Bagi keputusan Timbalan,ia adalah seperti yang dijangka.Satu keputusan yang mungkin tepat.

Lebih mengujakan ialah keputusan bagi jawatan Naib.Saingan sengit dari banyak penjuru mendorong satu rasa yang sangat mendebarkan.Penulis tumpang bangga bilamana calon yang mendapat undian tertinggi,Wak Zahid yang masih mempunyai pertalian keluarga di sebelah ibu penulis,menduduki salah satu kerusi tersebut.Dua lagi yang berjaya juga boleh dikira bagus di antara yang tidak bagus hu hu hu.

Untuk keputusan penuh,layari utusan online hari ini.

Menyedari bahawa saf kepimpinan tertinggi negara hampir pasti telah disusun,kita menggantung harapan yang tinggi kepada mereka.

Semoga kemenangan tersebut diterjemah kepada bentuk yang lebih baik dan bermanafaat demi agama,bangsa dan negara.

Tahniah!

No comments: