...

SELAMAT DATANG KE www.helmy2u.blogspot.com...Selamat Kembali Team JPS HILIR PERAK: MISI BANTUAN BANJIR KELANTAN 2015... DARI TEAM helmy2u...

15 March 2009

nota petang Ahad

Petang Ahad seperti minggu-minggu yang lalu lazimnya adalah masa yang sangat membosankan.seperti biasa minda akan 'set' besok adalah hari bekerja dan ia tentunya akan menjadikan kita lemah.

Namun minggu ini adalah sebaliknya.Besok seawal jam 4 pagi penulis akan bergerak ke utara untuk bercuti.

Namun percutian yang di'sponsor' pastinya berbeza dengan percutian di atas 'kaki sendiri' yang membolehkan kita berbelanja semahunya dan sesuka hati.

Sementelah ibu penulis yang baru kebah dari demam agak membimbangkan hati penulis.Mujur juga penulis balik kampung Jumaat lepas.Kalau tidak,penulis tidak akan tahu ibu terlantar demam.Malam itu juga penulis membawanya ke klinik dan Alhamdulillah telah beransur pulih.

Memang ibu penulis tidak akan menghubungi penulis sekiranya tiada perkara yang benar-benar penting.Beliau tahu giliran penulis untuk minggu ini di Simpang 4 dan tidak akan mengganggu penulis.

Dan hal ini jugalah yang membuatkan penulis menyerah kalah dengan sikap ibu (Penulis manja dengan ibu lebih dari adik bongsu penulis he he he.)Adik bongsu penulis akan balik pada malam ini dari perkhemahan di Cameron Highlands.

Penulis tidak dapat fokus untuk menulis di dalam blog ini sekarang.

Doakan kami semua selamat.

Insya'Allah berjumpa lagi.

No comments: