...

SELAMAT DATANG KE www.helmy2u.blogspot.com...Selamat Kembali Team JPS HILIR PERAK: MISI BANTUAN BANJIR KELANTAN 2015... DARI TEAM helmy2u...

24 March 2009

Lebat Sungguh Hujan Pagi Ini

Kalau diikutkan pagi ini rasa berat sungguh untuk bangun.Manakan tidak,hujan turun dengan lebat pada waktu yang seharusnya orang bangun dari tidur.

Hujan pagi.

Mujur juga Qaseh tidur dengan opahnya.Maklum penulis suami isteri belum sembuh sepenuhnya dari demam.Sekarang batuk pula.

Pagi ini memandu dalam keadaan hujan yang sangat lebat sepanjang perjalanan ke pejabat.Air yang bertakung menyebabkan stereng yang ada hendaklah dipaut dengan sekuat hati.Kadang-kadang lopak yang dilanggar dari arah kenderaan bertentangan yang memercik ke kenderaan kita juga boleh menyebabkan penglihatan terganggu.

Sampai di pejabat,big boss pula tercegat di mesin punch.Masa kritikal macam nilah nak tanya peratus kemajuan kerja.

Apa lagi,jawablah apa yang patut.

Semalam dari pagi menjengah ke petang penulis berada di projek.Ada lawatan yang di atur kementerian pelancongan.Pelawat dari Sweden dan Jepun.Namun,penulis tidak sempat mengambil gambar bersama.

Seterusnya jangan lupa 28 Mac ini.Perihal tentang Program 60 EARTH HOUR.Jangan lupa sokong dan daftar.Tapi sediakan lilin la.Kalau dapat yang lilin aromatheraphy tu lagi bagus.

Rasanya setakat ini dahulu untuk kali ini.Kebelakangan ini masa agak membataskan.Tapi jika berkesempatan penulis akan update dari masa ke semasa.

Berkenaan foto-foto di Langkawi nantilah penulis upload.Penulis pun tak sempat lagi nak susun.

No comments: