...

SELAMAT DATANG KE www.helmy2u.blogspot.com...Selamat Kembali Team JPS HILIR PERAK: MISI BANTUAN BANJIR KELANTAN 2015... DARI TEAM helmy2u...

25 March 2009

Singgah @ Cyber Cafe

Cuaca panas hari ini.Penulis sempat singgah sebentar di CC untuk menyejukkan badan.Maklum seharian di site sejak pagi tadi sangat memeningkan kepala.

Sebagai makluman,ini adalah artikel pertama 'live' dari kafe siber.

Saja nak isi masa lapang.Ingatkan nak cuba tengok result KPLI isteri tapi nak buka laman web MOE pun macam jem jer.(Abang Ngah,bila nak letak set PC kat rumah dan register streamix?)

Apa khabarnya Perhimpunan Agung di PWTC.Penulis tidak sempat nak mengikuti perkembangannya.Malam sikit kot.Agaknya adakah keputusan-keputusan panas yang mungkin kedengaran?

Rasanya ada.

Cuma kita tunggu dan lihat sajalah.Berdasarkan rumours yang penulis dapat dari sembang-sembang dengan orang politik,mungkin ada beberapa keputusan yang memeranjatkan akan berlaku.Tapi penulis tidak mempunyai keberanian untuk memaparkan di sini.

Sama-sama kita nantikan.

Seterusnya minggu lepas ada diuar-uarkan kemunculan iphone di Malaysia.Khabarnya ia dilancarkan secara besar-besaran dan ada slot sendiri di Buletin Utama pada hari pelancarannya.

Penulis pun tidak pasti apa perkembangan selanjutnya.Yang pasti abang kepada penulis telah memilikinya terlebih dahulu dan difahamkan beliau telah membelinya di UK.Cubalah ke blogjer kot-kot ada artikel terbaru mengenainya di sana.

Rasanya setakat ini dahulu.Maklumlah di CC.Suasana budak bermain game amat membingitkan telinga.

Jumpa lagi.

1 comment:

Zaki Blogjer said...

Pas bayar duit muka rumah, ada lebih duit, ada la nnti